دسته‌ی بازی برای اندروید
 
تکنولوژی جدید

MOGA

 بازی‌هایی که بر روی تبلت‌ها و گوشی‌های اندروید نصب می‌شوند همه با صفحه‌ی لمسی کار می‌کنند. این بازی‌ها که بعضاً مشابه بازی‌های با کیفیت و سه بعدی رایانه هستند، طوری ساخته شده‌اند که کاربر بتواند به راحتی با صفحه‌ی لمسی بازی کند. با این حال ممکن است برخی از کاربران، بازی با دسته را به صفحه‌ی لمسی ترجیح دهند. شرکت Moga Anywhere که به فکر این افراد بوده است، جدیداً یک دسته‌ی بازی به نام Moga Pro Controller برای دستگاه‌های اندروید ساخته است. بسیاری از کارشناسان این دسته را بهترین دسته‌ای می‌دانند که تا کنون برای اندروید ساخته شده است. به همین خاطر Moga Pro Controller در اخبار فناوری اطلاعات سر و صدای زیادی به پا کرده است. این دسته که ۵۰ دلار قیمت دارد، دارای پایه‌ای است که به پایین گوشی یا تبلت اندروید متصل می‌شود و آن را روی میز ثابت نگه می‌دارد تا کاربر بتواند با دسته بازی کند.

TABLET_TV

ظاهر این دسته مشابه دسته‌ی Xbox 360 ساخته شده است. همین شباهت باعث می‌شود افرادی که تجربه‌ی بازی با Xbox 360 را داشته‌اند، بتوانند به راحتی به این دسته عادت کنند. احتمالاً به همین خاطر باید انتظار استقبالی بهتر از دیگر دسته‌های اندروید را برای این دسته داشته باشیم. باتری داخل دسته قابلیت شارژ دارد و اگر مدتی با دسته کار نکنید، برای صرفه جویی در مصرف باتری، دسته خاموش می‌شود.

Moga Pro Controller هم اکنون برای اندروید عرضه شده است. ولی از آنجایی که قرار است iOS 7 پشتیبانی کامل از دسته‌های بازی داشته باشد، انتظار می‌رود که از این دسته هم پشتیبانی کند.

اکنون تنها سؤالی که باقی می‌ماند پشتیبانی بازی‌های اندروید از دسته است. آیا بازی‌هایی که مخصوص صفحه‌ی لمسی ساخته شده‌اند و تنها به سیگنال‌های صفحه جواب می‌دهند، با این دسته هماهنگی خواهند داشت؟ بازی‌هایی که مطمئناً هماهنگی کامل با دسته خواهند داشت، بازی‌هایی هستند که سال‌ها پیش (شاید حتی بیست سال پیش) برای این دسته‌ها ساخته شده‌اند. بازی‌های کنسول‌هایی مثل SEGA، Play Station، SNES، و Nintendo از این قبیل هستند. این بازی‌ها را می‌توانید به راحتی به وسیله‌ی یک شبیه ساز (Emulator) بر روی اندروید اجرا کنید. این بازی‌ها مخصوصاً طوری ساخته شده‌اند که با دسته می‌توان به راحتی با آن‌ها بازی کرد و بازی با صفحه‌ی لمسی برای افرادی که به این بازی‌های نوستالژیک علاقه دارند سخت است.

sf2-s3


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, :: 13:24
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 377
بازدید کل : 58499
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1